Spring Photo Shooting

     





        Buna fetelor. Acum cateva saptamani am facut parte dintr-o echipa minunata si am realizat cateva fotografii pentru portofoliu. Chiar daca vremea ne-a jucat feste si a inceput sa ploua, cred ca am reusit sa facem cateva poze dragute in studio.
         Va las sa va uitati peste ele si astept parerea voastra! De asemenea mai jos gasisti si lista de produse folosite.


Echipa:
Model: Laura Rdc
Fotograf: Ovidiu Mihai DasStudioRO
Make-up Artist: Laura Diaconu


Procesul de creatie:

























Si rezultatul:










Produse folosite:


Fata:
Nyx dewy finish setting spray
Revlon colorstay in 220\
Nyx hd photogenique powder\
Ellf baked blush -peachy cheeky/
Elf bronzing powder -sun kissed
Rimmel wake me up concealer 010
ELF liquid liner
Nyx wonder pencil  WP01

Buze:
Sleek matte me - pearl

Ochi: 
Rimmel wake me up concealer 010
Kiko infinity 242; 295
 Nyx ultra pearl: rust 
Rimmel scandaleyes mascara
MUFE browgel -15


SOCIAL MEDIA:

Laura D.

Un comentariu:

  1. Super rezultatul, ador culorile si modul cum le-ai imbinat pe toate! Sincera a fiu eu nu folosesc benzile cand ma machiez pentru ca sterg cu un disc de demachiat rezidurile de fard ce imi ajung pe obraji. Motivul e ca am o piele foarte sensibila si mi se inroseste pt mult timp cand scot benzile, chiar daca o fac foarte lent. Imi poti spune te rog daca tu cunosti vreo marca de benzi pentru piele sensibila? As vrea sa le folosesc pentru ca efectul final este foarte fain!

    RăspundețiȘtergere

Instagram