Seminar GRATUIT - DEBORAH MILANO


V-am promis ca o sa va povestesc cum a fost la seminarul de auto-machiaj DEBORAH MILANO despre care va vorbeam intr-o postare anterioara. Chiar daca e putin intarziata postarea, sper sa va conving sa va inscrieti la acest curs organizat de oameni frumosi.

Si DA, cursul a fost GRATUIT, nu a trebuit sa platim absolut nimic, asa ca felicitari DEBORAH MILANO si ENTREPENELLE.

Unde a avut loc? PHOENICIA GRAND HOTEL 4****, SALA BUCURESTI, Blv. Alexandru Serbanescu (Bd. Aerogarii), nr. 87, sect. 1, Bucuresti (zona Baneasa). 


Marti 29.03.2016 se anunta o zi plina de informatii noi. Putin dupa ora 18:30, deja ne stranseseram ca niste gandacei pe langa stand-ul cu produse pentru a le testa!







Pentru a va face o idee mai buna, am realizat si un video cu mici secvente de la curs:



Ce am invatat la workshop:
  • Cum sa descoperi subtonul pielii tale
  • Cei 5 pasi pentru un machiaj perfect
  • Machiajul de zi adecvat pentru o femeie de business. 
  • Must have al produselor esentiale din portfardul unei femei de succes 
  • Si multe alte informatii extrem de utile

Am petrecut impreuna 2 ore in care am afla o multime de screte utile despre machiaj, de la trainerul si Make-up artistul, Lucia Scurtu.  

Bineinteles ca am avut parte si de o surpriza din parte organizatorilor!
Ce am primit?








Si pentru ca am beneficiat de 20% reducere la produse, am profitat si mi-am achizitiobat cel mai rezistent ruj mat pe care l-am incercat vreodata! Chiar mi-a depasit asteptarile...

Deborah ABSOLUTE LASTING LIQUID LIPSTICK
Pret cu reducere 36 lei.
Textura este foarte fina si rezista pot spune mult prea mult, nu se curata de pe buze nici macar cu apa micelara, astfel ca recomand uleiul de masline sau un demachiant pe baza de ulei pentru ca este super rezistent.
Deja am uitat de rujul mat de la Sleek de care eram indragostita.
Sunt in total 8 nuante, dar cel mai mult mie mi a placut: 03 si 07.







V-am facut poze atat cu luciu, cat si fara, desi pot spune ca prefer rujul mat, se vede destul de dragut si cu luciul.
Voi ati incercat noile rujuri mate DEBORAH MILANO?
V-am convins sa va inscrieti la urmatorul curs?
Astept parerile voastre!

INSPIRE
                                By LauraDiaconu


Laura D.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Instagram