COSMOBEAUTY 2016 || Review


COSMOBEAUTY 2016

Desi am spus ca nu o sa mai merg la targurile de cosmetice, fiind foarte dezamagita de ultimele 2, ieri m-a sunat o prietena si nu am putut refuza.
Asa ca am si plecat spre Cosmobeauty 2016 .

Cateva detalii despre acest eveniment:

Cosmobeauty reuneste aspecte de maxim interes: Estetica aplicata ( cosmetică facială şi corporală, coafură, makeup, aparatură si echipamente, manichiură-pedichiură, masoterapie, etc) si Medicina estetică tocmai pentru a oferi profesioniştilor din aceste domenii o perspectivă de informare la 360°, intr-o piaţă in căutare de repere, profesionalism şi calitate.
(Sursa site Cosmobeauty)
Data: 8-9-10  Aprilie 2016
Locatie: Crystal Palace Ballrooms
Pret: 10 lei pentru toate salile.

Pretul de intrare de 10 lei si-a meritat banii pentru ca pe langa multe produse au existat si demonstratii pe tot parcursul celor 3 zile.
 Cu privirea la produse pot spune ca nu au avut o reducere extraordinara, mai ales daca esti pro makeup artist le achizitionezi cu un pret mult mai scazut. 

Organizarea a fost cat de cat ok, dar se putea si mai bine din punctul meu de vedere si mai ales ca nu a existat promovare.
Va las cu cateva poze de la eveniment, bineinteles despre beauty si make-up. Standurile de Hair nu prea m-au preocupat.












Ati incercat produsele CINECITTA? Sa fiu sincera eu pana la targ nu am auzit absolut nimic despre ele.





La standul Magazinul de makeup am stat cel mai mult pentru ca m-am indragostit pe loc de toti pigmentii <3<3 si cu toate astea am plecat cu acuarele pentru ca de mult imi doresc sa incerc noua tehnica in materia de makeup-tehnica acuarelei.
Aici puteai gasi produse Makeup for ever, Atelier Paris,MaqPro si multe altele ce se gasesc si pe site-ul lor pe care l-am pus mai sus.

TIPS: pe site pentru pro makeup exista o reducere intre 15-30% in functie de firma.

















Cei de la Cupio au avut cele mai interesante reduceri si din cate am observat fetele care se ocupa de Nails au beneficiat din plin, era aglomeratie cea mai mare. Dar oricum pentru o pila super buna un pret de 4 lei mi se pare super oferta. Din ce am mai vazut gelurile erau in jur de 30 lei, ojele15-20. <3<3<3





La standul cu produse Paris Berlin m-am repezit ca nebuna pentru ca de mult imi doresc acei pigmenti in sticute, dar am fost dezamagita de pretul de "targ", 65 lei iar pe site sunt 50 cu reducerea pro makeup artist.



Cu toate astea, ca sa nu plec cu mana goala am achizitionat 2 acuarele de la Atelier Paris, o pila si o masca de par regeneratoare cu cheratina si ulei de argan.

Masca de par Dr. Sante


Pret 13 lei.

Masca de par deja am incercat o si pot spune ca imi face un par fin si sper sa nu se mai incurce ( asa am primit recomandarea)
Magazinul se gaseste si in Mega Mall si era full standul cu produse incepand cu 3 lei. Cred ca a fost cel mai bun stand calitate-pret din punctul meu de vedere.

Pila Cupio

Pret 4 lei
Cupio.ro
Produse Cupio puteti achizitiona de aici : m-ar ajuta daca folositi linkul acesta 



Acuarele Atelier Paris



Pret 35 lei/ buc
Nuante: alb, ivory
Le puteti achizitiona de aici

De asemenea pe langa o duzina de pliante am primit un voucher cu o reducere de 1000 lei la un curs de makeup la scoala I love Makeup. Ce-i drept pana atunci nici nu auzisem de aceasta scoala asa ca am facut un mic research pe internet. 

I LOVE MAKEUP SCHOOL



 M-am gandit sa fie unul dintre cadourile primite de castigatoarea viitorului concurs de pe facebook atunci cand o sa fim 5000 ❤️❤️❤️. Asa ca, daca esti interesata de o reducere de 1000 lei aboneaza -te la noutatile de pe facebook pentru a participa la concurs 🎁

Voi ati fost la COSMOBEAUTY 2016?
Ce v-ati achizitionat?
XOXO,
INSPIRE
      By Laura Diaconu 

Laura D.

2 comentarii:

  1. Eu stiam de cinecitta de la transmisiunile live de la Beauty Publishing, ei folosesc cu orice ocazie pigmentul cinecitta 66 care arata super, am pus si eu ochii pe el si imi pare rau ca nu am ajuns sa il cumpar :(
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. super, multumesc de informatie, o sa ma abonez si eu pt transmisiunile live de la Beauty Publishing

      Ștergere

Instagram