Cindy-Lou Manizer || The Balm



 Produse fake 1:1 Produse originale || Aliexpress #1

Cindy-Lou Manizer 
The Balm
Review and swatch


Cand vine vorba de cumparaturi online, pot spune ca nu sunt un mare fan, imi place sa testez, sa simt textura cu propriile degete si de ce nu, un sfat de la Beauty Adviserul din magazin este intotdeauna bine venit!
TheBalm are o gama variata de cosmetice. Cele mai bine vandute produse sunt: Lou Manizer - corector iluminator, pudra cu efect de stralucire si fard de ochi intr-unul singur, paleta fard de ochi cu pensula theBalm Nud Tude, rimel pentru volum theBalm Cheater, theBalm DownBoy fard de obraz si fard de ochi intr-unul singur.





V-ati gandit vreodata ca unele produse fake sunt 1:1 cu produsele originale? Si atunci eu una imi pun intrebarea"de ce sa platesc atatia bani doar pentru numele firmei?"
Recent am inceput sa fac comenzi pe Aliexpress citind pe unele bloguri despre pensule de o calitate super buna si la un pret de nimic. 
Mi-am cumparat cateva si au avut dreptate. Unele sunt de o calitate superioara, dar m-am si inselat in privinta unora, putine ce-i drept.
Si daca tot am fost multumita, m-am gandit sa trec la cumparaturi masive. 💞
Mi-am achizitionat de la rujuri ABH la plasturi pentru punctele negre, dar despre ele o sa va povestesc in postari diferite.💄

✨Produsul despre care o sa vorbesc astazi este Cindy-Lou Manizer de la The Balm.✨
Am Mary-Lou Manizer original si pot spune ca sunt identice. Bineinteles sunt lucruri ce le difera, dar importanta este textura din punctul meu de vedere, chiar daca ambalajul nu este identic.
M-am gandit sa scriu despre aceste produse de pe Aliexpress pentru ca Facebookul este plin de persoane care vand produse fake la preturi mult prea mari! 


Pret fake: 2,99 $ - il puteti gasi aici
Pret original: 83 lei - il puteti gasi in magazinele Marionnaud


⚠️Asa ca, trag un semnal de alarma! Nu va lasati pacalite! Atunci cand vad la un produs high end un pret foarte scazut, dau repede search pe aliexpress. De cele mai multe ori il gasesc! Voila!!









Trebuie mentionat faptul ca plata se face cu cardul, nu exista posibilitatea rambursului, dar daca nu ajunge comanda, banii se returneaza garantat. Nu stiu ce fel de sistem au, dar mi s-a intamplat de vreo 5 ori sa nu primesc comanda si nu a existat intarziere cu privire la inapoierea banilor.
Durata primirii comenzii este foarte mare, cateodata depaseste o luna, in functie si de marimea coletului, cateodata ajungand si in 2 saptamani. Durata variaza si in functie de rapiditatea cu care trimite vanzatorul produsele.

⚜TIPS: trebuie sa va uitat la comentarii si la poze pentru a vedea cum sunt in realitate produsele. Pe mine ma ajuta foarte mult acest lucru pentru ca imi fac o idee.⚜

De asemenea, va las si un video in care spal pensulele cu produse de pe Aliexress:


Ce ai zice sa tinem legatura pe:

Pozele sunt realizate cu Nikon D5100 Toate pozele sunt personale, nu sunt luate de pe net.

Voi ce v-ati cumparat de pe Aliexpress?

 Pupici,
Laura D.

Laura D.

2 comentarii:

  1. Gasesti iluminatorul si la Marionnaud la 62 lei. Eu nu as da bani pe produse fake oricat de "identice" ar parea, intrucat calitatea celor originale este net superioara fake-urilor. Sunt convinsa ca ingredientele reale difera de la cer la pamant. Ai mare grija ce iti pui pe fata sa nu te trezesti cu surprize neplacute.

    RăspundețiȘtergere
  2. De acord cu Oana. Nu e vorba atat de mult de "rezultat" aici, cat de sanatatea ta si a pielii tale. Dar imi place ideea de a trage un semnal de alarma in legatura cu asta :).

    RăspundețiȘtergere

Instagram