Full GLAM Makeup Look





Acum cateva saptamani a avut loc lansarea rujurilor mate LIP TINT MATTE de la Inglot si am scris si o postare despre asta aici. Cu acesta ocazie mi-am achizitionat si cativa pigmenti si vestitul eyeliner nr.77. Cel mai mult mi-a placut PURE PIGMENT nr. 86 si acesta este vedeta machiajului de astazi. Bineinteles ca a trebuit sa folosesc si paleta COCOA BLEND de la ZOEVA pentru ca deja trecusera cateva saptamani bune de cand o am si n-am avut ocazia sa o folosesc. Despre produsele de la ZOEVA am vorbit si intr-un videoclip pe youtube(pret, transport,calitate-toate aceste detalii se gasesc in video)Il gasiti aici.
Asa ca, am realizat un tutorial cu acest pigment.
Sper sa va placa si sa va ABONATI la canalul meu de Youtube pentru mai multe tutoriale.
Canalul de Youtube il gasiti aici.




Mai multe pozici:


Full GLAM Makeup Look 


Produse folosite:

Fata:
Crema de zi Elmiplant 
Baza de machiaj
Fond de ten RIMEL LONDON MATCH PERFECTION Ivory 100
Pudra RIMEL LONDON MATTE
Pudra bronzanta ESSENCE
Iluminator ELF 
Spray fixator SKINDINAVIA

Ochi:
Sprancene Aqua Brow MUFE 15
Anticearcan FULL COVER MUFE 01 setat cu pudra RIMEL LONDON MATTE
Farduri paleta COCOA BLEND ZOEVA
Eyeliner INGLOT nr.77
Pigment INGLOT nr.86 
Fard mov in coltul interior al ochiului NYX True Purple Pearl
Rimel RIMEL LONDON

Buze:
Ruj INGLOT LIP TINT MATTE 20
Pigment INGLOT nr.86

Pensule folosite: 
ZOEVA
SIGMA
REAL TECNIQUES
MORPHE

Gene individuale fir cu fir
Camera NIKON D5100
Natural Light

Va place de DIDI? Si voi obisnuiti sa va faceti poze cu pisicutele?








Laura D.

Un comentariu:

  1. Si eu folosesc crema Elmiplant si pudra stay matte, sunt favoritele mele <3
    La pensulele zoeva si morphe visez de o groaza de timp :)
    XoXo

    RăspundețiȘtergere

Instagram