Digital Divas Awards 2016





DIGITAL DIVAS AWARDS by AVON 2016


THE DREAMERS, THE DOERS, THE TRENDSETTERS



Cea de-a patra editie a Digital Divas Awards va avea loc pe 20 mai 2016. Competita ofera recunoastere cele mai bune proiecte din online, precum si celor mai vizibili bloggeri din beauty&fashion.




Digital Divas este un eveniment unic despre inspiratie, comunicare, networking si implicare si bineinteles despre premierea muncii depuse de-a lungul anului..



Anul trecut urmaream din "umbra" desfasurarea evenimentului si la fiecare check-in aparut pe Facebook imi doream mai mult sa fiu si eu acolo. Asa ca m-am mobilizat si anul acesta am creat acest blog, din dorinta de a posta tot ce am invatat in 6 ani de freelancing makeup. Nu mi-a fost usor pentru ca de obicei nu ma pricep la cuvinte, dar sper ca pe viitor sa devin din ce in ce mai buna.

DA! Am reusit, sunt nominalizata la 2 categorii la editatia Digital Divas din acest an. Nu mi-am pus foarte multe sperante atunci cand am aplicat pentru ca am doar 3 luni de blogging, dar se pare ca a fost cu noroc.

Sunt nominalizata la categoriile:

✨Best newcomer beauty blog✨
✨People✨

Va rog sa ma sustineti si sa ma votati
- INSPIRE by Laura Diaconu -
Orice share ma bucura!
Va multumesc!😍

PS: trebuie sa introduceti mailul sa asteptati mailul de confirmare si sa ma selectati la categorii apoi sa faceti click pe VOTE NOW si ar trbui sa va apara poza de mai sus cu SUCCES!!

Daca vrei sa ma votezi o poti face la acest link: http://bit.ly/22JUyyM

Ne vedem la conferinta pe 20 mai? Eu vreau sa va cunosc pe toate!
Stay pretty,
Laura


Laura D.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Instagram