BARCELONA SPAIN || Part I






Unde petrecem vara anul acesta?
Se apropie vara cu pasi marunti si la birou colegele mele deja isi aleg unde sa isi petreaca vacanta anul acesta.




Ca in fiecare an, o sa aleg o vacanta de pe site-ul Vola pentru ca de 4 ani nu m-a dezamagit. 
Chiar daca nu este cea mai recenta vacanta a mea, anul trecut am vizitat Barcelona si vreau sa va povestesc despre 3 zile minunate petrecute in Spania. De mica imi doream sa vizitez Spania, voiam sa aud oamenii cum vorbesc in spaniola pentru ca ma fascineaza aceasta limba straina. Chiar daca in Barcelona se vorbeste mai mult catalana si mai putin spaniola, chiar sunt asemanatoare si datorita telenovelelor ma simteam in largul meu. Un turist care intelegea exact tot ce se vorbea. Un plus pentru mine!

Bineinteles ca o sa impart aceasta postare in doua parti pentru ca sunt foarte multe lucruri de povestit si nu as vrea sa ratez ceva. Trebuie sa aveti si voi o vacanta perfecta asa cum am avut-o eu.

Mai jos aveti si un mic video cu momente importante din vacanta:
( daca va place, va invit sa va abonati canalului meu de Youtube)


Si ca sa va captez atentia inca de la inceput, sa trecem la lucrul cel mai important si anume : cati bani am dat?

Pret: 240 euro de persoana/3 nopti cazare la hotel de 3 stele + avion dus-intors.
Nu suna rau nu?

TIPS: daca te abonezi la newsletterul de pe site, ai reducere 20 euro la un city break, deci ne-a costat 220 euro de persoana.
Dar se putea si mai ieftin de atat pentru ca 45  euro am dat pe bagajul de cala, pentru ca deh...3 kg avea geanta mea de make-up.

Vola.ro

Pretul a cuprins:
  • Asigurare medicala de calatorie (pentru mai multe informatii acceseaza linkul)
  • Bilet dus-intors Bucuresti-Barcelona-Bucuresti
  • Cazare hotel de 3 stele - 3 nopti

Ofertele actuale pentru Barcelona le puteti gasi aici, preturi incepand de la 199 euro de persoana.
PS: daca v-a placut povestea mea si daca v-am convins sa mergeti intr-un oras de poveste, m -ar ajuta foarte mult sa folositi linkul de mai sus.

Nu o sa va povestesc exact ce am facut in fiecare zi pentru ca, asa cum v-am spus si mai sus, nu este cea mai recenta vacanta, dar cu siguranta o sa va detaliez tot ce am vizitat, cam cat am cheltuit, cat costa intrarile, transportul si multe altele.


Probabil cel mai frumos port pe care l-am vazut, Port Vell a fost transformat intr-un port modern pentru yacht-uri si intr-un centru comercial si de distractie.


Podul pietonal din lemn pe care o sa l vedeti in pozele de mai jos, Rambla de Mar, a fost construit pentru a face legatura intre La Rambla si Maremagnum, un complex cu magazine, cinematografe, baruri si restaurante. Ca sa fiu sincera, noi am mers in acea zi spre plaja si spre Mallul Maremagnum, aveam doar 4 ore la dispozitie pana sa plecam spre aeroport. Nu citisem foarte multe despre acest port inainte sa plecam, dar drumul ni l-a scos in cale si bine a facut! Colectia de yachturi din port este impresionanta ( a se vedea prima poza a postarii), dupa ce ne-am uitat la toate si ne-am facut mii de poze, ne-am gandit sa trecem repede si prin mall si apoi sa fugim spre plaja. 



Tips: Peisajul este super daca mergeti dupa ce apune soarele, a fost o prietena de-a mea si a ramas fascinata de senzatia pe care i-a conferit-o. A spus ca e un "mini Las Vegas" :)) 



Pasajul pietonal dintre Yachturi si Maremagnum. Nu prea am cum sa va descriu privelistea, dar te lasa fara cuvinte....







De cati bani ai nevoie pentru a vedea toate aceste peisaje? 0 euro


Cu toate ca nu a fost asa cald, fiind 14 februarie, plaja era super plina de turisti. Inca nu era pregatita pentru sezon cu umbrelute si toate cele, dar nu a fost nevoie, erau destule persoane care vindeau paturi pentru a sta langa mare invelit.:))
 N-am incercat apa si acum cand imi amintesc parca imi pare rau ca nici macar nu am bagat mana sa vad cum este Marea Mediterana.
Din centrul orasului ajungeti in aproximativ 20 de minute de mers pe jos sau cu metroul.










De cati bani ai nevoie pentru a vedea toate aceste peisaje? 0 euro

Cam atat pentru postul de astazi, v-am spus ca nu o sa reusesc sa va povestesc tot ce am facut in Barcelona in toate zilele in aceeasi postare pentru ca sunt atatea lucruri de vizitat.
In curand si partea a II-a despre Barcelona City Break, pareri si impresii sincere.
Pana atunci, ce ai zice sa tinem legatura pe:

Pozele sunt realizate cu Nikon D5100 si cu telefonul mobil. Toate pozele sunt personale, nu sunt luate de pe net.

Sper ca v-a placut postarea si ca v-am facut cat de cat o idee frumoasa despre Barcelona, eu as merge si maine daca as avea ocazia, au ramas atatea lucruri nevizitate si desigur as vrea sa vad plaja pe perioada verii, cu toate ca am auzit ca este foarte aglomerata, mai ales in luna august.

Tu ai fost in Barcelona? Ce oras imi recomanzi pentru aceasta vara?

XOXO,
Laura


Laura D.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Instagram