INGLOT SHOP ONLINE



INGLOT SHOP ONLINE


Veste buna iubitoarelor de Makeup!
Asteptarea a luat sfarsit!
Astazi, 11 aprilie 2016, s-a lansat magazinul online INGLOT. Il asteptam de foarte mult timp.
Si dupa cum ne-a obisnuit echipa INGLOT ne-a facut si o surpriza: Reducere gratuita pentru comenzi ce depasesc 400 lei.
Sunteti deja pe site? Daca sunteti Makeup Artist Acreditat beneficiati de reducere!




Reducere PRO

Detalii: Aplicantii trebuie sa fie studenti la makeup, cosmetologie sau coafura la o scoala acreditata. Legitimatia de student trebuie sa specifice ramura de studiu. Daca nu poti prezenta o legitimatie cu o disciplina anume, poti prezenta o scrisoare oficiala din partea scolii care sa specifice ramura de studiu. (sursa inglot.ro)

Pe langa datele personale, trebuie sa incarci 3 referinte profesionale, asa ca, pregateste-ti in un format pdf/jpg diplomele inainte sa aplici online.


Ce am eu in cos acum?

Si inca mai adaug..Tu ce ti-ai pus in cosul de cumparaturi?
Spor la cumparaturi!

XOXO,
INSPIRE,
                 By Laura Diaconu


Follow my blog with Bloglovin

Laura D.

2 comentarii:

  1. Eu inca nu am inceput sa adaug in cos.. ma tem de ce s-ar putea intampla :))
    Dar am pe lista cativa pigmenti, un cream concealer si rujul lichid mat nr 12 pe care am pus ochii inca de la lansare <3
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. Woa, super veste pentru fetele care nu sunt din București. Era și timpul.

    RăspundețiȘtergere

Instagram