Navy Blue Smokey Eye || ZOEVA brushes & COCOA BLEND palette



NAVY BLUE SMOKEY EYE

Nu stiu cum sunteti voi, dar mie nu-mi place sa ma machiez cu culori pamantii, nuante de bej si maro, imi place culoarea, probabil si datorita meseriei. Simt ca sunt mai creativa si fiecare culoare in parte imi transmite ceva. 


Zilele trecute mi-a ajuns o comanda de pe Makeup Shop, un pigment Nyx albastru ma astepta in cutie. M-am indragostit de el imediat, astfel am ajuns sa realizez acest machiaj, sper sa va placa. 
Te rog sa te abonezi dupa ce urmaresti tutorialul daca ti-a placut sau ti-a fost de ajutor! 












Produse folosite:

Ochi ✨
✔️Full cover MUFE pe post de primer
✔️Stay matte RIMMEL LONDON pudra am folosit-o pentru a seta anticearcanul pe pleoapa, pentru a rezista mai mult
✔️ZOEVA COCOA BLEND palette
✔️pentru fardul albastru am folosit ceva foarte ieftin de la metrou, orice fard albastru inchis este perfect
✔️NYX blue pigment
✔️MAC oh darling sub sprancene
✔️RED CHERRY eyelash 217

Fata✨
✔️RIMMEL LONDON 24h lasting finish
✔️RIMMEL LONDON Stay matte powder
✔️MELKIOR mozaic powder pt contur
✔️MAC oh darling iluminator
✔️SKINDINAVIA fixator 

Buze✨
✔️WYCON matte lipstick
✔️INGLOT tint hd #20

Pensule✨
ZOEVA

Video filmat cu NIKON D5100, il puteti gasi aici, editati cu Sony Vegas Pro. 

Top 3 Videoclipuri populare pe youtube:
Unde putem socializa:
Ce site-uri online recomand:

Vola.ro  

Stay pretty
lLaura

Laura D.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Instagram